Často kladené otázky

Odkud je mi účtována doprava?
Dopravu účtujeme od čerpací stanice OMV, Jičínská 1355, 293 01 Mladá Boleslav.


Platím za vytvoření cenové nabídky?
Pokud nám zavoláte nebo zašlete email a nepotřebujete, abychom vás navštívili, pak je cenová nabídka bezplatná.

Proč je osobní návštěva zpoplatněná?
Čas je u nás cenná komodita, doprava odborníka za vámi zabere jak čas, tak peníze. Použije-li se automobil, je třeba hradit opotřebení. Osobní návštěva je zpoplatněna jednorázovým poplatkem 950 Kč. Poplatek je splatný před zahájením debaty o požadavcích zákazníka. Poplatek není vratný v případě, kdy se rozhodnete nevyužít naše služby nebo pokud vaši zakázku odmítneme.


Finanční rezerva
Cenu za stěhovací služby je prakticky nemožné dopředu odhadnout. To je také důvod, proč dodavatel od objednatele požaduje finanční rezervu ve výši 5000 Kč nad odhadovanou cenu.
Rezerva je vratná a slouží na pokrytí případných víceprací které nebyly zahrnuty v kalkulaci.

Rozpočtová rezerva
Cenu za stěhovací služby je prakticky nemožné dopředu odhadnout. To je také důvod, proč dodavatel od objednatele požaduje zálohu ve výši 1,3 násobku orientačního odhadu finanční náročnosti zakázky, minimálně 4400 Kč.
K odhadované ceně za práce (hrubému orientačnímu odhadu) se připočítává rozpočtová rezerva v minimální výši 2000 Kč nebo 30% z odhadované ceny.
Jde o vratnou rezervu která slouží na pokrytí neplánovaných víceprací se kterými se nepočítalo během tvorby orientačního odhadu finanční náročnosti.

Plánování a organizace je zpoplatněna
Budete-li chtít, abychom naplánovali převoz, zajistili pracovníky, zapůjčení vozidel, vleků či techniky, pak za organizaci a koordinaci lidí a prostředků účtujeme 350 Kč/h. Rozhodnete-li se nevyužít našich služeb, nejste zproštěni uhradit za již odpracovaný čas v souvislosti s plánováním a organizací vaší poptávky. Vystavíme vám fakturu s sedmidenní splatností, tu jste povinni uhradit.


Co vše dodavatel objednateli účtuje?
Objednáním stěhovacích služeb si objednatel najímá dodavatele.
Od dodavatele se očekává zejména organizace, manuální práce, odvoz atd.
Je pochopitelné, že objednatel dodavateli hradí i veškerý čas strávený organizací, přípravou vybavení, cestou na místo a z místa stěhování, opotřebení a úklid vybavení.
Dojde-li na akci k neúměrnému opotřebení vybavení dodavatele, je objednatel povinen takové opotřebení uhradit. 


Platební metody
Přijímáme hotovost (zálohu lze složit na doručovací adrese).
Pokud za vámi přijedeme, lze nám uhradit zálohu hotově. Přenosné platební terminály nemáme.

Do 3 dnů po akci vyhotovíme detailní koncové vyúčtování dodaných služeb. Vyúčtování obsahuje typ pracovních činností, dobu, počet pracovníků atp.
V případě nedoplatku provedete bankovní převod (příkaz zadáte ručně z vašeho internetového bankovnictví). Splatnost faktur 3 pracovní dny.


Režijní náklady

Dodavatel má s každou zakázkou režijní výdaje ve výši 2980 Kč.

Tento jednorázový poplatek je účtován každému klientovi na Mladoboleslavsku a zahrnuje čas strávený: